لینک مستقیم فایل پاورپوینت درباره قیمت گذاری انتقالی
پاورپوینت درباره قیمت گذاری انتقالی
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل پاورپوینت درباره قیمت گذاری انتقالی قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. ...
این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 53 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.
لینک دانلود پایین صفحه
فهرست
1.تعریف
2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی
3مرکزهزینه،سود،سرمایه
4قیمت گذاری انتقالات داخلی وتصمیم گیری
5.رویکرد ارمزلنت
6.موارد اهمیت قیمت گذاری انتقال داخلی
7.اهداف قیمت گذاری انتقالی
8اهداف بین المللی قیمت گذاری انتقالی
9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی
10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها
11.روش هایقیمت گذاری انتقالی
12.مشکلات تعیین قیمت مبتنی بر بازار
13.قیمت گذاری دو مرحله ای
14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قیمت گذاری
15.نحوه گزینش روش صحیح قیمت گذاری انتقالی
16.اداره امورقیمت های انتقالی
17جنبه های بین المللی قیمت گذاری انتقالی
18استاندارد ارمزلنت
20.روش قیمت مقایسه ای
21.روش فروش مجدد
22روش بعلاوه قیمت تمام شده
23.قراردادهای قیمت گذاری توافقی
تعریف
انتقال کالا وخدمات بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی بزرگ که به شکل غیرمتمرکز اداره می شود،از دیدگاه حسابداری نوعی رویداد یا مبادله محسوب می گردد که باید در سوابق ومدارک حسابداری انعکاس یابد.ارزشی را که به این گونه مبادلات ورویدادها تخصیص می یابد،اصطلاحا قیمت انتقالی می نامند وبه فرایند تخصیص ارزش،اصطلاحا قیمت گذاری انتقالات داخلی بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی گفته می شود.
قیمت گذاری انتقالی عبارت است از تعیین قیمت مبادله ای برای یک محصول یا خدمت در مواقعی که واحدهای تجاری اقدام به مبادله در داخل یک شرکت می نمایند. این محصول می تواند محصول نهایی فروخته شده به مشتریان خارج از شرکت یا محصولات واسطه ای باشد.قیمت گذاری انتقالی نه تنها مستقیما هدف های استراتژیک شرکت را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه مستلزم ایجاد هماهنگی در میان وظایف بازاریابی، تولید و مالی نیز هست. قیمت گذاری انتقالی تصمیم گیری درباره برون سپاری تامین مواد و قطعات، برنامه ریزی مالیاتی و بازاریابی محصولات واسطه ای و نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.پاورپوینت
قیمت گذاری انتقالی
روشهای قیمت گذاری
مقاله
پاورپوینت
فایل فلش
کارآموزی
گزارش تخصصی
کارورزی
اقدام پژوهی
درس پژوهی
جزوه
خلاصه
نمونه سوال
لینک مستقیم فایل پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
- عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ استراتژی های قیمت گذاری (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پ
لینک مستقیم فایل عوامل موثر بر قیمت گذاری و بررسی اهداف قیمت گذاری
- هدف از این تحقیق می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات37حجم218/1 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این تحقیق می باشد. ارائه محصولات بهتر نسبت به سایر ر
لینک مستقیم فایل تحلیل مقایسه ای بین مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای و مدل شرطی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای کاهشی در تبیین نرخ بازدهی واقعی سهام
- بورس اوراق بهادار به عنوان نماد بازار سرمایه ایران، تاثیر پذیری زیادی از تغییر چرخه های اقتصادی دارد. مدیران سرمایه گذاری و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی که در این ب
لینک مستقیم فایل مقایسه قدرت تبیین مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای مبتنی بر مصرف (C-CAPM) و مدل قیمت گذاری دارایی سرمایه ای تعدیل شده (RA-CAPM) در شرکتهای سهامی عام ت
- هران چكیده: 1 مقدمه: 2 فصل اول: كلیات تحقیق 1-1 مقدمه 4 2-1- بیان مسئله 4 3-1- چارچوب نظری تحقیق. 5 4-1- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق. 7 5-1- اهداف تحقیق. 8 6-1- ف
لینک مستقیم فایل روش قیمت گذاری بر مبنای حداکثر قیمت تضمینی
- دانلود مقاله با موضوع ، در قالب pdf و در 12 صفحه، شامل: چکیدهمقدمه مفهوم حداکثر قیمت تضمین شدهمبالغ اقتضایی (Contingence) علل رواج GMPمعایب روش GMP و راه کارهای